marți, 3 februarie 2009

cu şi despre febră

boon... 38,6 până la 39 de grade UN VIS... da! aşa sunt eu ochii mari roşii sticloşi, nas cât un borcan de dulceaţă, gânduri multe care aleargă prin cap şi se ciocnesc violente unele de altele...
oh... ce mai îmi place să fiu bolnavă...
am descoperit că există şi părţi bune ale acetei stări... anume poţi spune prostioare şi apoi poţi motiva... Deliram, aveam febră... GLUMESC!

atât mi-a mai rămas... două prietene care mă întreabă ce fac, cum mă mai simt - şi nu sunt fix acele 2 pe care le ştiu de o viaţă - o grămadă de cunoştinţe care habar nu au şi nici nu se întreabă unde dracu am dispărut, 1 coleg de muncă ce mă sună să îmi reproşeze că nu l-am anunţat că îmi e rău...

îmi place cân aflu că nu mai sunt interesantă... ciudat nu? e mai bine să ştii că nu mai eşti interesantă atunci când eşti bolnavă aşa măcar nu ai aşteptări de la oameni... e bine să ştii că atunci când eşti jos există un număr limitat de oameni la care poţi apela...

oricum.. pentru toată lumea şi totuşi ÎN SPECIAL pentru mine SĂNĂTATE

Niciun comentariu: