marți, 28 aprilie 2009

despre prietenii de ocazie...şi domnişoare de companie

am un amic, sora cheală, sora mea de dans, care mereu are status "prieteni de ocazie"
am stat şi m-am gândit ... şi am constatat că peste jumătate din cei care sunt în preajma noastră se încadrează cu succes la categoria "prieteni de ocazie şi domnişoare de companie " ... uneori părintre aceşti oameni se ascund şi aceia care vor deveni prieteni ...

am facut o analiză a galeriei de prieteni ... şi am ajuns să descopăr cu plăcere că unele din domnişoarele de companie au stofă de prietenă, ba mai mult unele dintre ele mi s-au apropiat de suflet... pe de altă parte am avut şi surpriza neplăcută de a constata că multe persoane din anturaj sunt minunaţi prieteni de ocazie...

doare când preieteni de suflet ajung să devină de ocazie.. doare când cei în care îţi cauţi sursa puterii de a merge înainte nu mai sunt acolo, doare când falsa prietenie îţi dă aripi pentru ca mai apopi să le zdrobească cu ignoranţă şi nepăsare...

mi-am făcut mereu curaj luând energie şi pozitivism de la cei din jur... de la prietenii mei ...
o perioadă am crezut că nu pot decât dacă anumite persoane mă susţin cu anii am aflat că important e să simt că este cineva căruia îi pasă, că nu mai contează cine este acel cineva.... important e să îţi dea senzaţia că îi pasă...

mulţumesc celor pe care i-am "vampirizat" în căutarea curajului meu pierdut, le mulţumesc şi celor care mi-au menţinut în alertă simţurile şi nu m-au lăsat să cred că toată viaţa e roz şi că în jurul meu sunt numai oameni care îmi vor binele şi care ar da pentru mine o secundă din viaţa lor....

le mulţumesc celor ce nu au acelaşi sânge ca mine şi care totuşi îmi arată, atunci când am nevoie, că sunt un OM CARE CONTEAZĂ

10x

Un comentariu:

irinuca trutescu spunea...

Copilu' da o secunda pentru tine sa iti transmita un gand frumos! Te pup, draga mea!