sâmbătă, 13 iunie 2009

despre cei ce nu inteleg ...

cum se numeste omul (majoritatea de sex masculin) care nu intelege un NU politicos?

eu spun ca se numeste idiot, lipsit de coloana, fara demnitate... si daca ma mai gandesc putin la personajele astea mai descopar EPITETE de gen aplicabile ...

imagina-ti-va urmatoarea situatie: cadru festiv, lume drumos aranjata, parfumuri, flori, bijuterii, rochite si costume frumos aranjate pe diverse vietati... majoritatea insotita fie de jumatatea inimii fie de cel mai bun prieten si UNA BUCATA BLONDA NEINSOTITA.
nimic dubios nu ???? :D
in fine blondei , despre care facem vorbire , nu ii displacea situatia... fericita la masa cu buni prieteni se gaseste la un moment dat pusa in fata unui fapt relativ neplacut ...
din marea de oameni cuplati sau insotiti se gaseste o fiinta, care in opinia noastra traieste in casa fara oglinzi sau pooate ca are o mult prea buna parere despre sine (aici am putea face o concesie... nici sus amintita blonda nu e prea modesta), sa tulbure starea de bine ... initial conversatie plata si lipsita de sens...
crezand ca o atitudine RECE dar inca politicoasa este suficient de umilitoare pt un ego masculin blonda se "culca pe o ureche" si isi vede mai departe de chicoteala ...

TZEAPAAAAAAAA!!!

zbir zbir ... vibreaza telefonul
nu se astepta nici un sms, nici un telefon... ridica circumspecta din spranceana blonda ... in timp ce in minte ii apare cumplitul gand premonitoriu "sa vezi ca nu am scapat de asta"
adevarat!
sms -ul venea chiar de la el cu o propunere de a continua seara intr-un club de FITZE din celebra capitala romaneasca ...
siguuuurrr, unde nu m-as duce eu cu tine in club de fitze - sopteste blonda
sms rece si sec : NU POT! MA DUC LA IUBITA MEA.

"daca nici asta nu il trimite acasa... atunci e nasol, avem de-a face cu un Insistent sau Idiot ... "

surpriza vine o data cu al 2 lea sms... prietenul insista pret de vreo 4 sms-uri...
simt cum blonda incepe sa isi piarda rabdarea. raspunsuri seci NU. NU vreau. Nu ma intereseaza.

si s-a terminat pe la 3 jumatate chinul de a repeta NU NU NU
ba mai mult chiar am crezut cu totii ca domnul nu va mai aparea , vorba aceea, cat sa tot bati la o usa mai mult decat inchisa???

ei dragilor tin sa va spun ca una lume nu ca nu are fluide rosiatice prin vene, nu are nici vertebre si cel mai trist de mandrie nu se mai poate pune problema.
azi, sambata ziua 12 bis - asta pt ca imi plac superstítiosii -, primeste blonda un un sms de la un nr necunoscut
* prima greseala : cand e unu' care te enerveaza si vrei sa ai certitudinea ca nu te va deranja FA BINE SI SALVEAZA DRACULUI NUMARUL VIETATII CU TITLUL NU IMI PASA SAU NU RASPUNDE
cel fara de identitate intreba daca vrei cafea?
blonda raspunde afirmativ
* a 2 a greseala : DACA NU STII CINE E REMITENTUL FA BINE SI INTREABA INAINTE SA ACCEPTI, BLONDOOOOOO!!!

EI BINE DA ...va asteptati deja la ce ma asteptam si eu imediat dupa ce am dat send la mesaj??? da asa este vietatea de care sperasem ca am scapat revine insistent cu o cafea

fratele meu!!!! nu te uiti la tine ??? ce sa fac eu cu 130 kg de carne impanata ????fan al camasilor roz - asta numa pt ocazii speciale- ce te crezi un metrosexual convins? (apropo de asta o sa revin cu o poveste din club )
bun zice blonda , hai apari ca sa iti spun eu verde in fata ca nu am nevoie de tine nici daca esti Fat Frumos deghizat in broasca....
si vine omul, si isi comanda o apa...si ceva de mancare
initial blonda il invitase la masa la care se gasea bine acompaniata de doi prieteni ... EL, fat frumos deghizat in broasca, refuza desi a fost avertizat ca i se va acorda mai putin timp decat celor doi amici de la masa blonda...

sa nu uit a va povesti cum arata EL. calare pe motor ( HD zic unii, noi speram sa nu aiba orice EL un HD... ) cu geaca brand-uita, cu blugi (GRESIT !!!) SI ADIDASI DE PIELE (HA HA HA, MOTOR SI ADIDASI FEŞĂN, cum zice un clasic in viata) cu tricou cu burta si lant de bicicleta atarnat de gat ...

dupa 5 minute de nimic, discutii plate ... timp in care blonda spera ca amicii sa vina cu plan inedit de salvare - ceea ce domniile lor nu au facut evident * draci mananci viezure!!! * - omul pluseaza in tentativa lui de a cunoaste si impresiona femela blonda - aparent tare tampita - ... si ce faci ? si pana la cat faci ?
GATA! PANA AICI !
"hai sa iti spun ceva, acum de la inceput... daca ai vreo idee sa incerci sa ma cunosti, sa te apropii sau altceva de gen... iti spun clar NU E MOMENTUL! NU MA INTERESEAZA! "
- PAR ASA DISPERAT ?
- FIECARE E DISPERAT DUPA CEVA ... NU MA EXPRIM, NU PARI ORICUM MAI BINE SA STII... NU E CAZUL, LOCUL SAU MOMENTUL

URMEAZA o serie de platitudini, lucruri pe care oricum o blonda nu poate si nu vrea sa le tina minte ....
mai o apa, mai o tigara ... face omul o remarca geniala
"esti acida "
Cu greu ma abtin sa nu lesin de ras ALOOOO PRIETENEEEEE.... PAMANTUL CATRE TINE... NU IMI PASA CE CREZI, NU VREAU SA DISCUT CU TINE, ORGANIC TE RESPING SI TE ANULEZ... AMICEEEEE, MAMA M-A FACUT ACIDA
:D
sau cum spunea un clasic "mama ma tinea cu castravetii in borcan, asa de dulce eram "
" asa sunt eu "
" cred ca esti acida numai cand vrei ... si stii nu ar strica sa mai zambesti ..."
ALOOO !!!!!!!! amice esti idiot? de ce dracu as vrea sa ma miaun sau sa zambesc in prezenta ta??? da-mi un motiv LOGIC, ceva ce sa nu pot combate sau demonta in 3 secunde.
"ai sa ma urasti - sper - dar eu trebuie sa ma intorc la munca"
"sa te urasc mai mult ?"
bravo prietene incepi sa prinzi ideea ... "da , sa ma urasti dar asta e ..."
hai ca am scapat de tine "mai plec, pa pa "

si pleca blonda usor happy, usor linistita AM SCAPAT DE DOMNUL INSISTENT SI CU O PREA BUNA PARERE DE SINE

3 comentarii:

Corvin spunea...

Ce sa-ti fac blondo??? Daca te duci cu d'astia de poarta camasi de gay.... Scuzati... da' rozul nu este o culoare, rozul e numai ptr chiloti! Si pe ce se pun chilotii? Dap, pe cururi....
Si c'mon.... 130 kg?? Eu incep sa devin complexat de la 99,5-100 cate am... Da' n-am vestimentatii roz.....
Pup Sharoanco!

roxana spunea...

n-as zice ca esti blonda ... sper ca acum esti o femeie care stie ce vrea. unde il pot vedea si eu p baiatul roz? incerc sa mi-l imaginez dar nu-mi iese...poate il mai ai pe retina?

NURYA spunea...

@ roxana : darling imediat ce voi primi pozele de la evenimentul care l-a aruncat in drumul meu o sa le postez

@ corvin : daca semna romanul mesajul nu ma mai confuzam ... si nu mai duceam