joi, 1 octombrie 2009

placut impresionata

am fost la un concert al lui Horia Brenciu. Este primul concert al tipului la care ma duc si va spun sincer ca am mers mai mult din pura curtiozitate. Nu sunt un fan, l-am vazut acum multi ani la tv, l-am mai intalnit pe culoarele unor televiziuni - la maniera ca oricum eu nu ma bag in seama cu vedetele dar pe holurile trusturilor media ne-am mai intersectat... -
dar sa revenim . ideea e ca am auzit intr-o noapte o melodie , asta



si mi-au dat lacrimile... si spre marea mea nenorocire am mai auzit si aceasta melodie



care a reusit sa ma faca sa plang groaznic, ei da mai plange omul aia e...
cand am aflat de concertul de la music club am zis TREBUIE SA MERG. initial a fost o idee, apoi o promisiune facuta mie...
am ajuns acolo si credeti-ma am stat in picioare 2 ore jumatate - cine ma cunoaste stie ca nu merg in locuri unde nu am loc rezervat sau cel putin siguranta ca am unde sta jos. si cand spun sta jos nu ma refer la scarile pe care m-am odihnit in music club cand picioarele ma atentionau ca nu e frumos sa le chinui...
Am sa va spun ca omul asta , horia, este un show intreg... rade cu publicul, vorbeste cu ei si nu cum fac stimatele vedete muzicale de pe piata autohtona... vorbeste cu publicul ca si cum sunt prieteni vechi care s-au regasit la un pahar de voie buna... danseaza fara oprire, este un uragan de energie... te antreneaza in jocul lui oricat de taciturn ai fi. apropos am facut febra musculara la obraji de cat am zambit, de cat am ras in seara asta.
omul asta are o voce geniala, cel putin mie mi-a placut aproape ma simt incapabila sa gasesc forma corecta de a va povesti cum a fost fara sa par un FAN obsedat.

imaginativa o suta si ceva de insi in club, majoritatea asezati cuminti la mese, acompaniati de pahare si tigari... oameni frematand asteptand sa apara si sa cante... si a venit clipa, formatia o parte urcata pe scena, o parte pe scari au deschis seara... apoi scarile au ramas goale... asteptand, sala isi tine respiratia -ei stiau, urma sa se auda o voce - si dintr-o liniste s-a auzit vocea, atat doar ca nu il vedeai... a coborat cantand scarile, a dansat pentru cei veniti la music club...
au fost 2 ore jumatate de dans, muzica, glumite si energie... da! omul asta iti transmite o stare de bine.
cine nu a mers la concertele lui si ale formatiei ar face bine sa mearga macar o data.

si ca sa va faceti o idee priviti mai jos :)



Thanks horia pentru starea buna pe care mi-ai indus-o :)

Niciun comentariu: