vineri, 18 decembrie 2009

colinde colinde colinde

De undeva dinspre moldova a venit catre mine aceasta poezioara de iarna
am ras cu lacrimi

Afara-i frig si e-norat
Si-n soba arde Geoana,
De grinda-i Base spânzurat,
Iar eu îi tai c-o lama..
Pe jos stau penelistii-ntinsi,
Sunt morti de-o saptamâna.
În putrefactie au intrat,
Dar nimeni nu-i aduna.
Ascuns e Becali-n dulap,
Nu-i pasa de nimica,
Are un topor înfipt în cap
Sa-i tina cipilica.
Lungit e mosu`Iliescu-n pod
Cu un cutit în spate.
L-am urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte.
Iar CTP, cu ochiul scos
Se zbate într-o lada,
Mai e un Fluture pe jos,
Si-n spate are o barda.
Boc e în dormitor,
Pitit într-o valiza,
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct în priza.
Si-n frigider e congelat,
În pungi de-un kil, Videanu,
Dar eu sunt mic si speriat,
Astept sa treaca anul...

Un comentariu:

Costi Ivaşcu spunea...

Super tare! Super tare! Mi-a plăcut la nebunie! Super!