luni, 1 februarie 2010

zumba in varianta RO

vad eu reclama "zumba, fitness in ritm latino" si imi zic "asta trebuie sa fie interesant"
ma decid intru pe site la zumba ma prinde ideea... caut pe net, gasesc diverse filmulete despre sportul asta nou in Romanica, vechi in alte tari promiscare....

bine! imi fac rezervare si astept fericita ziua de sambata pentru a merge sa ma simt bine si sa fac sport....

ajung la sala prima dezamagire, o hala cu putine oglinzi, fara vestiare, fara compartimentare...
multa lume invata sa danseze , grupe de incepatori si avansati se calcau pe picioare....

trec peste zic, vine ora de zumba o sa fie cool

si se face 14.30 si apare o pisi, dragalasa, mufata corespunzator ca sa se auda in hala... si dam drumul la muzica si SUCCES!
Ce credeati ca pisi va spune ce sa faceti? TZEAPA, pisi abea se aude si oricum nu face altceva decat sa numere....
eu mai grasunica stau mai in spate, cu luizica alaturi... o urmaresc pe pisi antrenoarea cum pot.... evident nu vad ce dracu face asa ca nu am ce face decat sa ma iau dupa ceilalti cursanti ....
Simt cum ma enervez... ritmurile devin din ce in ce mai fierbinti.. mai ca as dansa... ca de vazut ce face aia nu vad ....
mai incerc , topai eu acolo... EVIDENT COMPLET DESINCRONIZAT... incerc din rasputeri sa nu ma enervez ca nu pricep ce trebuie sa fac ....

m-am oprit si m-am uitat la femeile celelalte, nici alea nu stiau ce fac... unele pitzi dansau... altele topaiau, alea care au mai facut aerobic la viata lor... exersau aerobic pe ritm de salsa....si loveau ca la tae-bo pe ritm de merengue....

o salata!

am cedat nervos... mi-am luat banii inapoi... nu vreau sa platesc abonament ca sa ma enervez, pt asta ma duc la munca... sa ma enerveze cate unul....
la sala ma duc sa fac miscare si sa ma relaxez....

sa nu crezi ca nu le-am zis : de ce nu ne explicati ce trebuie sa facem?
stii ce au spus : ideea e sa nu te opresti din miscare, te prinzi tu pe la a 2 - a3a sedinta despre ce trebuie sa faci....

WHAT???!!!

adica pe nervii mei , pe banii mei SA MA PRIND CE TREBUIE SA FAC?
SORRY BUT NO

2 comentarii:

Unknown spunea...

Poate ca nu a fost exact atmosfera pe care o asteptai, insa la Zumba nu se explica pasii.. Zumba inseamna sa te misti cat mai mult si vei vedea ca stilul ti se imbunatateste cu fiecare sedinta.
Zumba inseamna fitness inainte de toate, iar fitness inseamna multa transpiratie si multe calorii arse. Zumba nu face decat sa transforme exercitiile plictisitoare cu care suntem toti obisnuiti intr-o petrecere latino.

Daca vrei sa mai incerci o data Zumba in varianta RO, te asteptam la noi la sala in Regie sau in Floreasca, daca esti din Bucuresti (prima sedinta este gratuita pentru oricine). Da-ne de veste pe mail, si iti vom trimite mai multe detalii cu locatiile exacte.

Zumba Romania spunea...

Zumba Fitness International impreuna cu Zumba Romania va anunta organizarea primului Curs de Instructor Zumba din Romania pe 11-12 decembrie 2010 la Sibiu.
Etapele si mai multe informatii despre inscriere pe www.zumbaromania.ro
Inscriere pe www.zumba.com