joi, 24 ianuarie 2008

fantezie

ma gandeam de curand la mai noul meu hobby... anime-urile... stiu ca pare stupid ca un om in toata firea isi pierde vremea uitandu-se la desene animate, povesti fantastice cu printi, zane vrajitori... puteri paranormale si dragoste eterna....

ciudat e ca EU gasesc in aceste povesti fantastice visele copilariei... poate ca daca nu ar fi asa de bine realizate nu m-as obosi sa ma uit la povestile astea... nu as avea rabdare sa gasesc visele copilariei in aceste desene pe care le-au gandit niste japonezi cu multa imaginatie....





cati dintre noi nu ne-am dorit macar odata in viata sa putem face lucruri supranaturale... sa avem puterea de a schimba ceva in lume prin magie... sa invingem suferintele si durerea prin puterea unei iubiri la prima vedere... o iubire diferita total de cea din realitate.. una ce poate sa isi intinda aripile peste veacuri.... o dragoste care sa renasca cu fiecare generatie... cu fiecare renastere a sufletului....




sunt oameni pe lume - eu cel putin am cunoscut cativa - care au senzatia ca sufletul lor este aici de foarte mult timp... k au mai trait o viata, ca au mai vazut lumea cu bune si cu rele.. unii chiar pot sa iti povesteasca fragmente din vietile anterioare - stupid ar spune unii - .. eu zic ca nu e asa.. e frumos ca cineva in subconstient isi creeaza o lume numai a lui , o lume fantastica in care poate sa fie oricine si sa faca orice pentru ca nu exista reguli stricte ale unei realitati reci.....

imi place sa cred ca cei care realizeaza anime-uri sunt niste visatori care vad cu ochii mintii aceste lumi ireale , aceste povesti, acesti eroi care te bucura si te fascineaza....

acordati-va timp sa visati si altfel decat privind o telenovela / novela americana , altfel decat imaginandu-va ca eroina unui film sirops....

incercati si voi sa fiti eroi.... visati cu ochii mintii... retraiti copilaria ....

Niciun comentariu: