luni, 21 ianuarie 2008

NU DAU DOI BANI ...

Nu vă mai uitaţi la mine de sus în jos când intru ... ! Nu mă mai analizaţi de parcă aş fi ceva ciudăţenie... Nu dau doi bani pe ce credeţi voi despre mine, nu am venit sa îmi fac prieteni...
Nu îmi pasă dacă nu sunt în trend-ul vostru, nu îmi place să mă acopăr în farduri zilnic...
Nu mă uit mult în oglindă pentru că nu am de ce ... nu sunt o frumuseţe ca să stau să ma admir... mai mă uit să vad cât mi s-a mărit fundul în rest ...NU ÎMI PASĂ!
Nu cred că o haină de firmă mă face mai deşteaptă sau mai frumoasă, nu cred că o coafură trendy mă face să fiu alt om ....
Port la vârsta asta exact aceleaşi ţoale pe care le iubeam şi când eram puştoaică... vorbesc acum exact la fel ca şi atunci (poate puţin mai acru)...
Mi-a spus acum ceva zile o colegă * NU îmi plac trendurile... nu ma bag în chestiile de grup... urasc să fiu parte dintr-o gloată care face acelaşi lucru doar pentru că e la modă...*
Ţin să îi spun că sunt de acord cu ea, NU VREAU să fiu parte din moda voastră! Nu am fost şi nu sunt genul de domniţă care merge cu grupul, care face ce face grupul...
Nu, nu şi iar nu !
Vă rog mult nu mă mai analizaţi, nu aveţi ce ... puteţi doar face presupuneri superficiale şi nerealiste...
Şi o ultimă rugăminte NU emiteţi judecăţi de valoare la adresa mea!
MULŢUMESC!