vineri, 8 februarie 2008

eu ....

treceam azi - ca în fiecare zi pe la aviatorilor... de aici iau eu autobuzul care mă duce la muncă ...
cum spuneam trec eu si ce vad ... un mare afiş cu mulţi bărbaţi goi... hm.... bărbaţi goi...semi... hm... mă opresc (doar nu sunt orabă sau călugăriţă) mă uit cu atenţie şi ma bufneşte râsul...

cu cât mă uit mai mult constat că acel poster pt show e identic cu o reclamă la curve pe internet... unul cu faţă de peşte convins ne oferă nouă, femeilor, o armată de musculoşi uleiaţi... mda... draguţ... dacă vreau o curvă măcar ştiu de unde să o iau...

mi se pare că PRul băieţilor nu ne-au luat în calcul şi pe noi cele care ne uităm la afiş nu numai pentru a vedea cărniţa uleiată....

azi mi-am dat şi eu seama... NU sunt fanul uleiaţilor...eram odată...cred...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ar fi afisul ala, care e de un grotesc incredibil (dar deh, sexul vinde, si se pare ca vinde inclusiv la femei, nu doar la barbati. Insa tin sa reiterez o afirmatie mai veche de-a mea, si anume ca nu toate femelele sunt femei, si nu toti masculii sunt barbati).

Si mai e un afis cu un dansator de flamenco, iar pe afis scrie "la cererea doamnelor din romania". Acum, eu incerc sa-mi imaginez toate doamnele din romania strangandu-se la o cafeluta, si zicand "fata, hai sa-l chemam pe ala de danseaza flamenco" pentru ca 10 secunde mai tarziu toate sa ofteze orgasmic.

Si inca o chestie, care m-a amuzat, in statia lu' 131 de la aviatorilor, cum mergi spre baneasa. Deasupra sunt afisele cu flamingo boys, show organizat de radio 21, iar sub ele, afisele cu Buena Vista Social Club, spectacol (a se sesiza diferenta de nuanta) organizat de Radio Guerrilla.

Anonim spunea...

Ah, si inca ceva: D-aia filmele nu au legatura unul cu altul, pentru ca sunt filme individuale :D Daca aveau legatura, probabil s-ar fi facut un singur film in toata istoria filmului. Care la randul sau ar fi fost compusa dintr-un singur film :D

roxana toma spunea...

de o saptamana vad aceeasi barbati gooooooi!