vineri, 15 februarie 2008

in ce film mi-ar plăcea să trăiesc....?

am preluat această idee de la amorf prin definiţie

m-am gândit mai mult timp în ce film mi-ar plăcea să trăiesc şi am ajuns la concluzia că aş fi fericită în VOLVER (al lui Almodovar)



TACONES LEJANOS... mi-ar plăcea să fiu parte din LUCIA Y EL SEXO (dar nu aş vrea să fiu Lucia)...




LABERINTO de PASIONES ar fi tot în lista mea de vieţi paralele...


Mi-ar plăcea să fac parte din MAR ADENTRO (de ce? pentru că vreau să le urlu în faţă ipocriţilor AVEM VOIE SĂ ALEGEM DACĂ VREM SĂ MAI TRĂIM SAU NU ...DACĂ SUNTEM LEGUME AVEM DREPTUL SĂ ALEGEM ... VIAŢĂ SAU MOARTE ....



Oricum aş vrea să trăiesc într-un film ce are coloană sonoră asta.....




PROMIT CĂ REVIN CU FILMELE, TREBUIE SĂ MĂ ÎNTORC LA MUNCĂ
:(

Niciun comentariu: