luni, 5 mai 2008

10.000 BC

Am fost la film.... da după o mie de ani am ajuns si eu la Mall ...De când am văzut prima dată trailer-ul am vrut să văd filmul...




Ei bine, am fost l-am văzut... şi pot să spun cu mâna pe inimă că m-a dezamăgit.
Povestea prea subţire... intriga aproape inexistentă... OK . am înţeles fiecare generaţie are profeţia ei, eroul încă nedescoperit... fiecare erou are iubirea la care trebuie să renunţe pentru a putea aprecia cu adevărat dragostea...

prima chestie care nu mi-a plăcut : absenţa explicaţiilor privitoare la "atotputernicul" , de unde a venit , ce neam de stăpân este, când şi cum au cucerit popoarele ...
a doua chestie: povestea eroului ... până la urmă cine e eroul? EL sau EA...

în fine măcar nu m-au dezamăgit efectele speciale :))))

Un comentariu:

nelu spunea...

plictisitor film, l-am văzut pe net. bine măcar că n-am dat banii pe bilet, ca alţii :P