vineri, 20 iunie 2008

recunosc...

am luat exemplu de la maria şi m-am decis să recunosc ce defecte am... le voi împărţi în două : curabile şi incurabile

aşa ...
curabile
1. îmi place să cumpăr - pot să îmi pun limită la card sau pot să ascund banii (PS ascund atât de bine că nici eu nu mai găsesc)
2. îmi place să şuşotesc despre nimicuri pe care evident le uit după o scurtă perioadă de timp
3. nu am răbdare - sper să fie un remediu pentru asta :)

incurabile
1. mă bag în tot felul de activităţi (să nu ne gândim la prostioare ) care uneori mă depăşesc şi mă solicită mai mult decât ar trebui să le permit
2. mă cert - uneori o fac din plictiseală...şi nu îmi trece, am încercat...
3. ţin la oameni indiferent că merită sau nu
4. nu iubesc pe nimeni
5. mi -aş dori să fie legal să te căsătoreşti cu tine - ce cuplu frumos fac eu cu mine. nu-i aşa?

Şi pentru final cel mai mare defect : NU admit că am DEFECTE, bine altele decât cele de mai sus.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si daca te-ai marita cu tine si ai incepe sa te certi singura, ai ajunge la 9... ca asta deja are un nume in manual... :P