vineri, 21 august 2009

vacanta

bun... asa cum am tot anuntam pe mess am ajuns la ultimele zile de romanica ...
luni imi iau zborul catre paradisul sufletului meu.... sa ma pierd pe plajele albe scaldate in valurile azurii ale marii caraibelor



da! ma duc in republica dominicana, ma duc sa beau rom adevarat, sa dansez merengue, sa cant, sa fac plaja ... sa vad patrimoniul UNESCO cu ochii mei... si cand ma plictisesc de stat la soare cu romul in mana o sa ma plimb





evident, cei care ma cunosc stiu ca sunt ingrozita de ideea de a zbura... voi supravietui cred, sper...

sa ne auzim cu bine

3 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ce? Du-te! Sa ai bagaje goale, ca sa le umpli cind te intorci. Sa lasi in urma sictirul, cretinii, mizeria, minciuna, mirlania din jur. Si sa nu te uiti inapoi. Cit despre avion....daca are de cazut, nu te asteapta pe tine. Stii cum....o escala la Balotesti poate insemna o stire buna!! Un subiect gras, asa ca tot iti place sa te sacrifici;))))
Si inca ceva: am convingerea ca sintem multi, foarte multi care vrem sa pleci mai repede, sa te relaxezi, sa te racoresti, sa iti incarci sufletul si rabdarea. Si sa umpli marea aia pe care ai ales-o tu cu toate sentimentele pe care le ai si nu le imparti. Macar cu marea.....

nu semnez...

Anne spunea...

Mergi cu bine!
Sa ai zbor lin, pas marunt, somn adanc si sa iti deschizi inima catre infinitele posibilitati pe care le deschide orice calatorie: oameni noi, stari diafane, aventuri nesperate....

bilete avion amsterdam spunea...

sunt superbe imaginile!