miercuri, 26 august 2009

ziua 1 carabela bavaro, rep dominicana

hello !
e ora 5 si 8 minute dimineata in punta cana. am zburat fara probleme , a fost fun... imens avionul transoceanic, 7 ore jumate pe ceas drumul ... horror, ingust si multa lume, multi plozi..
am ajuns la hotel dupa ce am avut atacul de panica MI-AU PIERDUT BAGAJUL . am filmat putin pe drum. e dezolant , saracie multa... drumuri ca pe vremuri in romanica. drum principal cu 2 benzi hahaha
camera de hotel mare ca dracii... curat, oricum cine si-a imaginat 4 stele occidentale si-a luat usor teapa... oricum sunt indulgenta pt ca imi place zona si oamenii sunt super draguti
torusi e cald de mori... afara, iar in camera ai aer conditionat de iti ingheata sufletul... evident poti sa il setezi daca te pricepi cu gradele farenheid LOGIC EU NU MA PRICEP
resortul din ce am vazut eu e misto... e super curat. plin de turisti din europa veniti sa se rotiseze sub soarele tropical...
romul l-am verificat = dementa curata
mancarea super buna... SI DA!!! Sorina avea dreptate, fructele au un gust fantastic... papaya m-a terminat,in sensul bun.
o explozie de gusturi si mirosuri mi-au invadat creierul cand am intrat in restaurantul principal... LOGIC, Blonda autentica, s-a invartit o mie de ani pana a decis sa pape ceva MADE IN REP. DOMINICANA

am fost si la teatrul din resort, am ras cu lacrimi... oamenii astia se fac de ras pt o sticluta mica de rom... hehehe
am testat si discoteca locala... a fost ok... muzica pe sufletul meu... DA LUIZA, DA CALIU V-AR FI PLACUT MULT

femeile de aici, nu am vazut una sa fie alba inca, sunt foarte frumusele. mignone, mulatre sau negre... cu fund mare si picioare misto... rad si glumesc non stop cu lumea...
barbatii , jur ca nu am vazut unul alb si sa fie localnic... sunt micuti de statura.. foarte serviabili, si comunicativi.. EVIDENT m-am imprietenit cu un baiat BENJAMIN... a fost util... mia facut turul resortului ... ceea ce a fost zic eu OK.
cand o sa rasara soarele si la mine o sa vad la ce activitati ma bag...

va las.
ne vedem maine
puuup

PS: sister tie ti-ar fi placut mancare, te-ar fi ucis atata muzica latino, si aici la putere este ROMUL... asa ca no votca :))))

Un comentariu:

Radu spunea...

salut ,
Vreau si eu sa merg in Punta Cana si agentia mi-a oferit o oferta la Hotelul Carabela Bavaro , asa am ajuns la tine pe blog ( google ). Imi spui te rog frumos , daca trebuie viza ( cum ai obtinut-o daca trebuie ). Multumesc anticipat. Am citit ca a fost o vacanta f frumoasa.