miercuri, 17 martie 2010

Asistentul vampirului...

am avut timp sa vad un film... afisul arata bine, nu am avut chef sa citesc recenziile pt el asa ca m-am aruncat cu mintea libera de prejudecati in 104 minute de film...
in primul rand un film cu vampiri, putine cadre filmate pe lumina - urasc filmele cu actiunea noaptea -
o colectie de actori urati, o intriga subtire, efecte speciale la limita rezonabilului....
Un tip care nu vrea decat sa fie cel mai bun copil pt familia lui, ajunge sa fie asistentul unui vampir ... evident pt a-si salva cel mai bun prieten...
Ce baiat bun, zic!
Un baiat bun DAR cu prejudecati. nu ii plac ciudateniile naturii... si ghici ce? sfarseste prin a se iubi cu o maimutica - evident o fata maimuta -

dupa cele 104 minute de privit filmul in HD va spun ca, din partea mea, mai bine nu dati banii sa vedeti filmul la cineva....

cine nu il vede nu pierde nimic, ba as spune eu castiga pretul biletului de film....

Niciun comentariu: