luni, 8 martie 2010

parerea mea despre "triunghiul mortii"....

acum ca a trecut triunghiul mortii, asa cum denumesc barbatii zilele de 14 feb, 1 martie si 8 martie, e timpul sa spunem si noi ce parere avem de aceste aniversari...
din punctul meu de vedere - si a mai multor prietene - ziua de 14 feb nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. ca imi zice cineva sau nu Happy V day imi e indiferent... ca primesc sau nu ceva cadou la fel imi e complet indiferent...
de cele mai multe ori barbatii le cumpara femeilor inimioare "basite", pernute si ursuleti rosii cu diverse sloganuri mai mult sau mai putin expirate....
pentru noi - eu si prietenele mele - mai importante sunt cele doua zile din martie.
de 1 martie ne place - ne dorim - sa primim un martisor, oricat de mic... traim si daca ne furati o ramurica inflorita dintr-un parc .... mai mult pot sa va spun cu mana pe inima ca un simplu telefon ne face fericite ... un banal La multi ani de 1 martie ...face mai mult decat o mie de flori si o mie de cadouri de impacare....
de 8 martie ne dorim sa primim acea floare insotita de mesajul "la multi ani, iubita mea"

oare ce o fi asa greu de inteles ? lucrurile mici ne fac fericite. atentia - aia putina - pe care puteti sa o acordati unei femei atunci cand femeia are nevoie de ea ... conteaza... Sa fii acolo atunci cand esti necesar este cheia succesului ...

Niciun comentariu: