miercuri, 19 martie 2008

...



de 3 zile mă lupt cu mine... mi-am propus să mai pierd din kg acumulate în timp...deci mi-am luat un regim de slăbit.

după ce m-am dus şi mi-am achiziţionat branzica, iaurţelul şi măruţul de rigoare m-am pus pe bune să ţin regim...
atât de paranoică am devenit încât mi-am setat alarmele la telefon din 2 în 2 ore să îmi aduca aminte ce am de mâncat, mi-am pus regimul pe enps (una lume ştie ce e asta, pentru cei care nu ştiu vă spun că e sistemul cu care lucrăm noi) , mi-am trimis în mail dieta... ba mai mult mi-am corupt şi o colegă să ţină regim cu mine...

ce să va spun am ajuns la un aşa grad de disperare că mă uit obsesiv la ceas...

ei.. azi trebuie să recunosc mi-a fost mai uşor... nu m-am mai uitat la ceas, am ignorat cu succes mirosurile mâncărurilor consumate de colegi... CRED că de data asta o să îmi iasă cu dieta....

3 comentarii:

nelu spunea...

slava domnului ca sunt barbat si uscatel pe deasupra, deci nu am ganduri kamikaze gen : sa murim prin infometare :))

yrma spunea...

Multa bafta!!!

roxana toma spunea...

KG! cate?