marți, 4 martie 2008

nu mai vreau sa am 23 de ani....

vorbeam azi cu cineva... şi din vorbă în vorbă am ajuns la discuţia despre ani... îmi spune omul mi-ar plăcea sa mai am 23 de ani ...

Ei bine, mie... NU!

nu mai vreau să am 23 de ani pentru că atunci mai credeam în cuvintele oamenilor, atunci speram la Happy End... la 23 de ani credeam ca viaţa mea o să fie o cale pavată cu petale de trandafiri, îmbibată în parfum dulce de iubire.... Ei bine nu e aşa... nu ar fi fost niciodată aşa....

nu vreau să mai am 23 de ani pentru că încă nu ştiam adevărul despre cei pe care îi iubeam... nu ştiam cât de cruzi pot deveni.

nu mai vreau acei 23 de ani în ale căror nopţi visam cu ochii deschişi la împliniri, la zâmbete, îmbrăţişări şi alte chestii siropoase (nu m-au caracterizat şi totuşi m-a, trezit prinsă în valul calduţ şi înşelător...)

Aşa că dragă ţin să repet NU MAI VREAU SĂ AM 23 de ANI! eşti liber să ai din nou 23 de ani.... Eu prefer să mă uit în urmă şi să râd de mine...

Niciun comentariu: