luni, 21 aprilie 2008

cu 10 ani mai tanara ....

pentru Nelu,

dragule nu doar tu te-ai intors la liceu ... dupa cum bine stiti aveam de gand sa ma tund... zis si facut ... m-am dus la fete si m-am lasat pe mana lor ... ANI este cea mai tare (parerea mea)...
Mi-a placut cum m-a tuns , imi place si mai mult reactia oamenilor ...gen :
"- la ce facultate esti?"
"- cat mai ai pana la licenta ?"
si cea mai tare ... stupoarea doamnei de la casa de bilete CFR ...
"- de ce nu imi dai carnetul ?! nu vrei reducere ?"

SO sunt foarte mandra de freza mea , de anii pierduti si de ochii mari ai celor care nu pot crede ca nu sunt la faculta ... hic hic ....


UPDATE 1 > UITE POZEEEE

7 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
nelu spunea...

păi dacă nu ţi-a plăcut cartea, d-aia n-ai carnet de student :)). vezi cum e viaţa asta...eu nu te-am vazut tunsă, dar ştiu când a avut loc evenimentul :P.

nelu spunea...

să-ţi fie de bine !

Anonim spunea...

@ tv digita > thank you for stopping by. i am glad that you found stuff to enjoy...

@ ritchiu > lasa dragul meu k o sa vezi ursu' mai tanar :)))
multumesc pt urare.

JOHHANA spunea...

frumuşică fata!

roxana toma spunea...

tocmai buna de agatzat

NURYA spunea...

@johhana - multumesc mult . desi cu intarziere...
@ roxana toma - ce sa mai agati la mine ??? :) poate sa ma agat cu clestii de rufe ...multumesc oricum