joi, 3 aprilie 2008

w t f ???

duminică m-am decis să intru în rând cu lumea bună, să văd filmul mult lăudat şi premiat la festivaluri internaţionale... marele film românesc: 4,3,2 ...
m-am aşezat comod în pat cu telecomanda pe burtă şi dăi play la DVD...
şi mă uit ... mă uit ....
ajung la faza la care îmi pun întrebarea cine dracu crede că pe vremea "lu'împuşcatu" se risca vreunul să facă avort unei studente pentru 2800 de lei şi un Futut (să mi se ierte expresia .. dar pe bune ..).. Frate! cine crede aşa ceva? eu una nu pot crede că era ală aşa mort după sex şi nu găsea pe cine să combine ... hai să nu ne mai prostim în faţă....
asta a fost prima faza ....
am mai stat cuminte şi am privit cu stoicism , întrebându-mă dacă nu cumva sunt foarte insensibilă sau sunt un bărbat undercover... de nu simt indignarea miilor de femei care au vazut filmul şi l-au catalogat ca MISOGIN şi CRUD şi BRUTAL... (epitetele pot continua...)
M-am întrebat cât de bună prietenă să îi fi unei tute încât să umblii cu avortonul în geantă , să îl îngropi aşa cum i-ai promis unei vaci tembele care şi-o pune dar sta ca vaca 4 luni fără să se întrebe "dar mie de ce nu îmi mai vine?" ... în fine ... asta a fost iar o chestie pe care nu o cred şi să mor că nu o înţeleg...

în fine după ce trec peste toate astea ... când credeam şi eu că o să mi se mai deschidă capul şi o să pricep de ce a luat filmul ăsta o gârla de premii.... mă loveşte colegul regizor cu o comandă de apă minerală la chelner PLUS generic de final.....

Am rămas perplexă... prima chestie care mi-a trecut prin cap (şi nu! nu era un glonţ de 7 -62... deşi măcar ăla lăsa o urmă... :D ) a fost WHAT THE FUCK?

Am concluzionat că Dl Mungiu are să îmi dea înapoi minim o oră din viaţă (oră pierdută pentru vizionare minunatului şi mult lăudatului film )... are să îmi dea şi mie nişte explicaţii ... gen : ce a urmărit să ne arate prin acest film, ce impact ar fi dorit să aibă acesta ....

Iar concluzia finală este că filmul California Dreamin (nesfârşit )
este de o mie de ori mai expresiv... să nu uităm că este un premontaj... şi nu este filmul în varianta finală (să le mulţumim americanilor că ne-au mai răpit o valoare - IRONIE !!! DA ŞTIU.)

atât.

2 comentarii:

nelu spunea...

şi pe mine m-a nedumerit finalul, parţile cu rămasu' gravidă şi sex din prietenie pentru altcineva n-am cum să le înţeleg, niciodată :))
dacă 4,3,2..ţi-a părut dubios, ia d-aici un sfat : să nu te pună necuratu' să vizionezi "No county for old men"!

Anonim spunea...

hmmm ...
uite cum voi pierde alte ore din viata... acum am o noua obsesie ...
Iar asta cu sexul din prietenie.. e cum e ... nedumerirea e cum sa fi atat de bou sa te risti la puscarie pt 2 pasarici ...... WTF?
si acum intrebarea > imi dai si mie NO Country for old men ?