miercuri, 27 august 2008

madridul prin ochii mei - partea 3

Madridul mi-a atras atentia si prin mici detalii de genul placutelor pe care sunt scrise numele strazilor, gradinilor si caselor....





Dar sa continuam cu povestea Madridului vazut prin ochii mei. Asa cum face orice turist care se respecta dupa o vizita la muzeu o ia pe jos sa vada orasul... eu dupa ce am bantuit aiurea pe strazi - in stilul meu clasic " a uite ce straduta draguta sa o iau pe aici " - m-am decis sa ma urc intr-un autobuz, nu de alta dar nu mai imi simteam picioarele plus ca era cald rau de tot , altfel cred ca nu as mai fi ajuns in veci la PALACIO REAL (palatul regal).







bine pana ajungi in fata palatului regal treci prin Plaza del Oriente. Un semi-parc senzational incadrat intre Teatrul Regal - TEATRO REAL - si palat.












Dupa ce te invarti cat poti prin jurul palatului ai optiunea sa stai la coada imensa formata pentru vizitarea palatului - in principal PLAZA DE ARMAS se viziteaza - sau poti intoarce fundul palatului regal si iti poti odihni ochii pe statuile si broderiile ce acopera Catedrala Almudenei - CATEDRAL DE LA ALMUDENA -





Niciun comentariu: