miercuri, 27 august 2008

poveste de vacanta

Mai sunt multe de vazut si de aratat din madrid. eu mi-am pastrat si pentru data viitoare lucruri pe care sa le vad. oricum o capitala tot capitala ramane oricat de dragut ar arata parcurile, intersectiile, cladirile...
bisericile si catedralele sunt ceva - cred eu - deja banal in tara asta unde sunt atat de multe fecioare Maria ca mai bine te abtii sa vorbesti despre ele...

Dupa ce mi-am tocit talpile prin madrid m-am imbarcat in AVE si am plecat spre Andalucia destinatia SEVILLA. Apropo sa stiti ca nu e deloc ieftin sa te plimbi prin Spania cu trenul...

am ajuns in Sevilla sambata la 19.30 aproape 20.00 - macar era deschis INFOTURISTIC...
partea buna e ca in sevilla lumea e amabila si saritoare - nu stiu daca e din cauza ca sunt aproape blonda sau pentru ca nu am fata de strain... in fine cert e ca am avut parte de ajutorul tuturor ori de cate ori am avut nevoie...

trebuie sa stiti ca desi par o fitoasa m-am cazat ca zana la un Hostal - hostel in limba noastra - cu 18 euro pe noapte, o afacere buna zic eu - si nu mi-au cazut gradele :P

in prima noapte nu am facut mare lucru decat planul pentru a doua zi si mi-am incarcat bateria la camera... era pe moarte saraca....

PS: asta e un post de trecere (asta ca sa evitam intrebari de genul de ce ai aberat aici si nu ai pus direct poze cu sevilla )

Niciun comentariu: