miercuri, 27 august 2008

sevilla - cum o vad eu

SEVILLA se defineste prin TRIANA, FLAMENCO, PLAZA DE ESPANA, TORRE DEL ORO, MURALLAS ARABE, PALACIO ANDALUZ, PARQUE DE MARIA LUISA, LA CATEDRAL - cred ca e una din cele mai mari catedrale pe care le-am vazut -, PARLAMENTO DE ANDALUCIA, PLAZA DE TORROS DE LA MAESTRANZA - adica locul unde au loc coridele -, teatrul LOPE DE VEGA, raul GUADALQUIVIR care imparte sevilla in doua si zeci de biserici si mici manastiri dedicate sfintilor...

Daca te cazezi in centrul orasului esti un fericit ai toate monumentele foarte aproape. Poti sa vezi orasul in trei feluri : la picior - cazul meu - , cu bus turistico - cazul majoritatii turistilor - si cu trasura - nu e prea ieftin dar daca vrei sa te dai mare cu trasura esti asigurat -. A sta in inima seviliei (sa scriem romaneste) are si avantajul de a te plasa aproape de Palatul Andaluz



unde in fiecare seara au loc spectacole de flamenco incepand cu ora 19.00
Eu m-am dus si nu imi pare rau.. a fost o ora si jumatate de dans, muzica si castaniete, totul in pur stil andaluz - ok si o mica exceptie, la palat se danseaza si Carmen -

voi pune cateva poze facute in timpul spectacolului - sa stiti ca nimeni nu va opreste sa faceti poze sau sa filmati, artisti va zambesc atunci cand vad ca le faceti poze, se bucura cand scandati "OLE" impreuna cu cantaretii, apreciaza cand publicul aplauda in ritmul muzicii... PENTRU MINE A FOST SENZATIONAL ...ABEA ASTEPT SA REVIN ...SEVILLA VUELVO A TI! Nu zicea rau Muguel Bose cand spunea " el corazon que a Triana va nunca volvera ... sevilla" (adica inima care merge in Triana nu se mai intoarce... sevilla)















CARMEN







EA nu doar danseaza mai si canta...



dupa un moment muzical revenim la dans





















PS: SEVILLA va continua...

2 comentarii:

Anonim spunea...

booooooring... what is it that u like about that booooooooring country? russia is sooo much moooore fun...

Anonim spunea...

still booooooooooring!