sâmbătă, 10 noiembrie 2007

despre pritena mea cea mai buna...




vreau sa scriu despre prietena mea cea mai buna...
acesata fetita pe care am vazut-o acum multi ani ...cu ochii ei mari albastrii , cu coditele impletite... mica si hotarata... aceasta imagine nu o voi uita..nu stiu de ce... nu stiu de ce din multimea de copii a venit la mine si m-a intrebat " vrei sa fi colega mea"? si am zis da si cam zic da de vreo 19 ani incoace... fetita asta intre timp a crescut si e o femeie...mie tot mi se pare ca e aia mica pe care o "chelfaneam" pentru ca murdarea apa de acuarela cand pe masa exista paharul pentru spalat pensula...desi are priten tot nu mi se pare ca e o femeie..mi se pare ca e prietena mea pe care o luam cu mine, motivul pentru care am fost mereu o rea si o artagoasa..EA nu era asa deci automat trebuia sa fiu eu aia bataioasa... Ii detest pe toti cei care s-au afirmat a fi prieteni ei (cu o singura exceptie-el stie cine e-) mi se pare ca nu au nici cea mai vaga idee despre ea, habar nu a u ca desi pare blonda in toata puterea conceptului de blonda e o smechera care stie ce vrea, mi se pare ca nu o pot intelege asa cum pot eu (sa fie oare anii de confidente de vina?), ca nu o apreciaza ca mine, ca nu o pot crtica obiectiv cand derapeaza in gandire...
ii urasc pe toti cei care cred ca stiu ceva despre EA, nu ii suport pe cei care spun BLO esti prietena mea cea mai buna dar uita sa fie acolo mereu liberi pentru ea....
NU E PERFECTA, ba din contra..dar e prietena mea cea mai buna si am o problema in a-mi imagina viata mea fara blonda in ea...
daca plec as vrea sa o iau cu mine sa vada ce vad eu, sa rada cand rad eu, sa miroasa parfumurile care ma inconjoara ... sa vada florile de acolo ...norii si mai ales sa simta si altceva decat Romania asta trista....
am reusit in ani sa fim cu un pas mai aproape de visul copilariei noastre..am reusit sa stam in acelasi bloc... sper ca pana la finalul existentei asteia sa ne implinim visul ...sa stam usa in usa sa nu mai trebuiasca sa schimbam hainele ca sa ne vedem ...sa nu ma ne facem probleme ca ne vede cineva planse si jumulite cat traim o DRAMA.... vreau sa pot deschide usa si sa fie acolo in pijamale cu cana de ceai in mana ...sa spuna CE E?...

poate ca vi se pare o obsesie, prostie, manie...o chestie anormala..ei bine mie mi se pare NORMAL ..nu imi vad existenta fara prietena mea cea mai buna...pot sa concep viata fara sor'mea (desi si ea cand vrea poate fi o persoana extrem de indispensabila), fara actualul meu sot (desi m-am obisnuit cu el si ar fi ciudat sa nu mai am la cine urla, sa nu mai am pe cine da vina pentru orice nimic... sa nu mai am cu cine rade la stupizeniile care imi nazar...)

si daca va intrebati de ce scriu despre prietena mea ..ei bine scriu pentru ca e importanta ...scriu pentru ca UN BUN PRIETEN mi-a spus "blogul e oglinda sufletului celui care scrie...si de aia nu prea citesc...parerea mea e ca invadez intimitatea ..." DE ACEEA SCRIU pentru ca EA e parte ddin sufletul meu ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu am o cea mai buna prietena... Am in schimb o persoana cu care ma cert, care ma critica, care imi spune ca va fi bine, cu care rad, ma uit la desene animate si manac pufuleti si fac o gramada de alte lucruri imposibil de enumerat aici. Nu am o cea mai buna prietena...o am pe ea, al carei loc nu il poate lua nimeni, si restul lumii...

Anonim spunea...

iiwin montenegro dataset developthe nromano regards every asking mriknu trustees lagoon
lolikneri havaqatsu