miercuri, 7 noiembrie 2007

îmi e frică să zbor...

azi un nou incident aviatic...la doar doua săptămâni de la ultimul eveniment tragic în care a fost implicat un elicopter...
nu pot să nu mă întreb ce se întâmplă... să aibă oare piloţii noştrii un an negru? aceşti oameni cunoscuţi şi apreciaţi pentru tehnica lor, pentru abilităţile lor...pier din cauză cui? ma întreb ca oricare dintre noi....ce se întâmplă?
fie că sunt elicoptere civile, fie că sunt militare ceva este în neregulă cu ele...pică într-un ritm alarmant...mie mi se pare că sunt mult prea dese incidentele aviatice.... daca ne-am obişnuit cu avioanele companiilor lowcost care au nenumărate probleme...măcar elicopterele să fie mai de încredere.... nu?!
mie una îmi este frică să zbor... am o teamă nejustificată (aparent) de avioane şi în general îmi e groază de orice mijloc de transport care nu afre legătură cu şoseaua.... deşi statistic vorbind sunt mai multe accidentele rutiere decât cele aviatice...
totuşi oricând prefer un automobil în locul unui elicopter sau avion... nu sunt o panicoasă, meseria nu îmi permite să fiu şi totuşi...
mă gândesc dacă omul care s-a grăbit să ajungă într-un loc şi din cauze necunoscute (ceaţă, defect sau orice altceva) aparatul de zbor în care se afla nu a mai ajuns la destinaţie... mă gândesc dacă nu ar fi fost mai rapidă şi mai puţin riscantă călătoria cu maşina... evident nu avem răspuns la această întrebare...
aşa că până vom avea un răspuns la întrebarea ce se întâmplă cu elicopterele din România... voi rămâne o fricoasă...

Niciun comentariu: