vineri, 9 noiembrie 2007

despre tzoparlani si altii...

azi am o nou obsesie...tzoparlanul de bucuresti si taaranca naturalizata in capitala...
cum recunosti tzoparlanul??? simplu dupa fesul negru , obligatoriu ridicat in varful capului -drept ca un falus - , supa "jeaca" de fas... supa felul cum te inghionteste ca sa isi faca loc in autobuzul super aglomerat... dupa ziarul tampit pe care il rasfoieste frenetic fara a citi macar titlurile disperat ca nu ajunge la pagina cu sport...
Cum recunosti taranca naturalizata? de asemenea un lucru usor... e acea fiinta care crede ca e imbracata bine...boita in cel mai stupid mod posibil -revoltator de-a dreptu' - ... acea fiinta care in momentul in care ii urla maneau la mobil raspunde urland "ce faci ? ce ? nu nu ..." (ma abtin de a reproduce tampeniile importante ale tarancii)..aceasta fiinta daca nu o recunosti dupa mobil o recunosti dupa suavul grai in care i se adreseaza tzoparlanului care o insoteste "hai BA odata...esti ...."

ce problema am cu ei ? una simpla a omului care nu face bijnitza la obor, omul care foloseste RATB-ul pentru ca nu are alta solutie...tampitul ala care incearca sa ajunga la munca fara a fi strivit si calcat in picioare de o matracuca ce se grabeste sa isi mai ia un boi de la H sau mai nou de la Carefour....

m-am saturat sa ma impinga, loveasca, sa imi urle in cap niste animale care ar face bine sa se duca dracului innapoi in cloacele de unde au venit odata cu infuzia de "muncitori" a lui ceausescu....Nu intelegeti gresit am o problema cu tzoparlanii ..NU cu cei care muncesc si au o bruma de bun simt ... am o problema cu aceste fiinte care cred ca daca i-a adus impuscatul in bucuresti si le-a dat o casa la periferia orasului sunt mari bucuresteni...

EU nu sunt o bucuresteanca decat cu buletinul...conform regulilor acestei metropole pentru a fi recunoscut ca bucurestean trebuie ca cel putin 3 generatii sa fi fost nascute si crescute in capitala tarii asteia....STUPID concept...

imi doresc (chiar daca e discriminatoriu ce spun) sa se inventeze masina pentru manelisti, masina pentru adolescentii urlatori , masina pentru pensionarii plictisiti care se bat pe scaune , masina pentru tzoparlani si tzaranci...si in final masina pentru oamenii simplii care vor sa ajunga fara nervi suplimentari la munca....

oare cati dintre cei de mai sus s-ar urca in masinile dedicate lor?? poate numai mosuletii ...le-ar placea sa mearga intre ei - ca in tabara - sa vorbeasca de nesimtirea tineretului, de pensia mica, de medicamente si alte subiecte favorite din repertoriul lor....

doamne ce mi-ar placea sa vad ce ar mai face tzoparlanul cand va fi inghiontit de un tzoparlan mai masiv ca el...CE N-AS DA SA VAD ASTA ...

Niciun comentariu: